Agency Excellence Survey

dodano: 
25.06.2007
komentarzy: 
0

PR Week przeprowadził po raz czwarty badanie „Agency Excellence Survey”. Ma ono pokazać, która z agencji spełnia oczekiwania rynku i dlatego ma szanse na największą liczbę klientów. Jak wynika z ostatniego raportu, agencje będą doceniane m.in. za to, że potrafią umiejętnie rozwinąć twórcze strategie PR-owskie tak, by mogły one wpłynąć na biznes ich klientów. Ważne jest też to, na ile agencja potrafi słuchać swoich klientów i zadawać pytania, by realizować wspólne, a nie tylko swoje, cele.
Wysoko oceniane okazało się, m.in.: rozumienie celów biznesowych klienta, możliwość pomiaru prowadzonych działań, rozwijanie strategii ważnej dla klientów i wszystkich interesariuszy firmy, docieranie do światowego rynku, przewidywanie sytuacji kryzysowych oraz znajomość nowych mediów. Klienci powinni być traktowani w sposób partnerski, a konsultanci agencji mają się czuć jak część zespołu po to, by lepiej rozumieć misję i wizję firmy i przekładać ją na działania public relations.
W zestawieniu, które powstało na podstawie oceny klientów agencji wysoko zostały ocenione firmy: Weber Shandwick oraz Fleishman-Hillard; pierwsza z nich zajęła pierwsze miejsce w całym raporcie.
Inne agencje, które zostały poddane badaniu to: Brodeur, Burson-Marsteller, Cohn-Wolfe, Edelman, GCI Group, Golinharris, Hill&Knowlton, Ketchum, Ogilvy PR Worldwide, Porter Novelli, Ruder Finn, Waggener Estrom Worldwide.
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Millward Brown w dniach 1-24. marca br. na próbie 828 respondentów, którzy współpracują z 14 różnymi agencjami. Agencje te zapłaciły za pełne wersje raportu. Respondenci mogli wypowiadać się na temat, co najwyżej czterech agencji, z którymi współpracują lub mieli do czynienia w ostatnich dwóch latach. (kk)

Źródło:

webershandwick.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin