.

 

Agencyjne roszady

dodano: 
13.02.2009
komentarzy: 
3

Mikołaj Piotrowski został dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w Edelman Polska. Na stanowisku zastąpił Jarosława Bańdę, który przeszedł do agencji Lighthouse Consultants. 
Piotrowski komunikacją zajmuje się od 1997 roku. Początkowo jako dziennikarz, a od marca 2001 - jako PR-owiec. Przez 8 lat, do stycznia 2009, pracował w agencji Multi Communications. Specjalizuje się w crisis&issues management oraz komunikacji korporacyjnej.

Był odpowiedzialny za obsługę komunikacyjną takich firm, jak: Shell, PKN ORLEN, DB Schenker, LeasePlan Fleet Management, Ernst&Young, Centralwings, Grupa ITI, Legia Warszawa, Inter Partner Assistance (Grupa AXA), Unity Line, Grupa Michelin, Provident Polska, Beskidzki Dom Maklerski, Europejski Fundusz Hipoteczny.

Jako Corporate PR Unit Director w Edelman Polska, Piotrowski zarządza zespołami obsługującymi klientów takich, jak: Shell, 3M, Allianz Bank, HP i CityIndex, British Council i Astra Zeneca.

Bańda tymczasem w agencji Lighthouse zajął stanowisko business development director. Ma się zajmować pozyskiwaniem nowych klientów i doradztwem stategicznym dla już obsługiwanych przez agencję firm.(kk)

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
16.02.2009
13:18:38
Farma
(16.02.2009 13:18:38)
Panie Jarku może tym razem się Panu uda... Ktoś Pana w końcu doceni!
16.02.2009
12:40:20
życzliwy entuzjasta
(16.02.2009 12:40:20)
Jarku, powodzenia! kolejnych sukcesów! Trzymam mocno kciuki!
13.02.2009
20:04:05
x
(13.02.2009 20:04:05)
a co z Jarosławem?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin