Akademia Ekspertów PR rozpoczyna głosowanie
Zwycięzcy w konkursie PRotony 2009 zostaną ostatecznie wybrani spośród 88 zgłoszeń. W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Piotr Czarnowski, Norbert Kilen, Ryszard Solski, Ewa Hope, Jerzy Olędzki czy Wojciech Jabłoński. Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie internetowej.
Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2008 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy 178-osobowej Akademii Ekspertów PR, która przez najbliższy miesiąc będzie oceniać dokonania kandydatów.
Największa rywalizacja panuje w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji w firmie lub korporacji. Rywalizują w niej ze sobą specjaliści ds. PR z takich firm, jak TPSA, Sanofi-Aventis, Starwood Hotels & Resorts, AmRest, Geofizyka Kraków czy Toyota Motor Manufacturing Poland.
Zwycięzcy wybierani są w 5 kategoriach:
Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Osoba/zespół ds. komunikacji instytucji lub NGO
Rzecznik prasowy
Osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
- 1. miejsce = 5 punktów,
- 2. miejsce = 3 punkty,
- 3. miejsce = 1 punkt.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez sumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii
Zachęcamy do głosowania na specjalną NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI. Aby zagłosować, zarejestruj się.