.

 

Akademia Ekspertów PR rozpoczyna głosowanie

dodano: 
08.04.2010
komentarzy: 
0

Zwycięzcy w konkursie PRotony 2010 zostaną ostatecznie wybrani spośród 81 zgłoszeń. W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Wiesław Gałązka, Jakub Kwiatkowski, Konrad Ciesiołkiewicz czy Marek Kłuciński. Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie internetowej

Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2009 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy 188-osobowej Akademii Ekspertów PR, która przez najbliższy miesiąc będzie oceniać dokonania kandydatów.

Największa rywalizacja panuje, podobnie jak rok wcześniej, w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji w firmie lub korporacji. Rywalizują w niej ze sobą specjaliści ds. PR z takich firm, jak TP S.A., Ericsson, Ernst&Young, Telefonia DIALOG S.A., Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, PGNiG czy PKN ORLEN.

Zwycięzcy wybierani są w 5 kategoriach:
Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Osoba/zespół ds. komunikacji instytucji lub NGO
Rzecznik prasowy
Osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską

Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
- 1. miejsce = 5 punktów,
- 2. miejsce = 3 punkty,
- 3. miejsce = 1 punkt.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez sumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.

Patronami medialnymi konkursu są magazyn Brief i radio PiN. Sponsorami PRotonów 2010 są zaś firma Samsung, Kompania Piwowarska oraz Instytut Monitorowania Mediów. Współorganizatorem wydarzenia jest Skwer Fabryka Trzciny. Audytorem, który czuwa nad poprawnością głosowania jest kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin