.

 

Akademia Ekspertów PR rozpoczyna głosowanie

dodano: 
04.04.2011
komentarzy: 
0

Zwycięzcy w konkursie PRotony 2011 zostaną ostatecznie wybrani spośród 79 zgłoszeń. W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Jarosław Flis, Ryszard Solski, Jacek Balcer, Arkadiusz Ciesielski czy Małgorzata Woźniak. Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie internetowej.

Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2010 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy 195-osobowej Akademii Ekspertów PR, która przez najbliższy miesiąc będzie oceniać dokonania kandydatów.

Największa rywalizacja panuje w dwóch kategoriach – firma PR-owska oraz rzecznik prasowy. W tej ostatniej w szranki stanęli rzecznicy z firm i instytucji takich, jak: PLL LOT, Agencja Mienia Wojskowego, Legia Warszawa, PKP SA, BRE Bank czy MSWiA.

Zwycięzcy wybierani są w 5 kategoriach:
Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Osoba/zespół ds. komunikacji instytucji lub NGO
Rzecznik prasowy
Osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską

Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
- 1. miejsce = 5 punktów,
- 2. miejsce = 3 punkty,
- 3. miejsce = 1 punkt.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.

Patronami medialnymi konkursu są magazyny Brief, THINTANK, Marketing w Praktyce oraz radio PiN. Sponsorami PRotonów 2011 są zaś firma Samsung, Kompania Piwowarska oraz Instytut Monitorowania Mediów. Współorganizatorem wydarzenia jest Skwer Fabryka Trzciny. Audytorem, który czuwa nad poprawnością głosowania jest kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy. Przyjaciółmi konkursu są zaś projekty Sukces Pisany Szminką, Akademia Sukcesu Kobiet oraz Instytut Przemiany. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin