Akademia Ekspertów rozpoczęła głosowanie

dodano: 
12.04.2013
komentarzy: 
0

Zwycięzcy w konkursie PRotony 2013 zostaną ostatecznie wybrani spośród 138 zgłoszeń! To rekord w historii PRotonów! W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Zbigniew Lazar, Katarzyna Wojda, Małgorzata Golińska, Sebastian Hejnowski, Malina Wieczorek czy Zbigniew Baranowski. Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie.

Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2012 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy Akademii Ekspertów PR, która do końca kwietnia będzie oceniać dokonania kandydatów.

Największa rywalizacja panuje w kategorii: Osoba ds. komunikacji w firmie/lub korporacji (40 osób/zespołów) . O PRotona w tej kategorii powalczą osoby zajmujące się komunikacją w firmach takich, jak: Microsoft, Laboratorium Kosmetyczne dr Irena Eris, Netia, Apart czy Polsat.

Zwycięzcy wybierani są w 7 kategoriach:
a. osoba/zespół w firmie PR-owskiej
b. osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
c. osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej
d. osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji
d. rzecznik prasowy
e. osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
f. osoba/zespół debiutująca/y w PR

Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
- 1. miejsce = 5 punktów,
- 2. miejsce = 3 punkty,
- 3. miejsce = 1 punkt.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.

Ponadto spośród wszystkich Uczestników reprezentujących sektor MŚP, eksperci Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, wybiorą laureatów kategorii specjalnej o nazwie „PRoton Teraz Polska”. Głosowanie rozpoczną także dzisiaj.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Audytorem jest kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena. Patronat Honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Gospodarki. Głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest TVN CNBC. Patronami medialnymi są magazyny Harvard Business Review, Sukces, Marketing w Praktyce i Brief oraz radio PiN. Przyjaciółmi konkursu zostały  ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. Partnerami konkursu jest drukarnia Studio Supra oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator konkursu Teraz Polska. Partnerami Gali wieńczącej konkurs są Goody Foody, Mielżyński Wine Bar, Polish Vodka Association, Książęce, Fabrica de Pasjone, Pinacolada, Rent Design oraz 16na9.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin