Akademia Medialna MŚP
Rozpoczęła się „Akademia Medialna MŚP”. Konsorcjum w składzie: Polska Agencja Prasowa, Europejskie Centrum Przedsiębiorczości oraz agencja Prelite od końca lipca do końca 2007 roku chce przeszkolić 1200 pracowników z blisko tysiąca małych i średnich przedsiębiorstw. Szkolenie ma objąć budowanie strategii informacyjnej i prowadzenie relacji z mediami. Będzie ono miało formę dwudniowych warsztatów, w trakcie których uczestnicy sprawdzą praktyczne umiejętności pracy przed kamerą czy mikrofonem, pisania komunikatów prasowych, a także otrzymają podstawową wiedzę na temat wykorzystania elementów internetu w relacjach z otoczeniem.
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Organizatorzy Akademii Medialnej zaznaczają, że projekt nie jest adresowany do specjalistów PR. Jego celem jest dotarcie do zainteresowanych przedsiębiorców z sektora MŚP i przekonanie ich, że warto się nauczyć utrzymywania kontaktów z mediami, szczególnie lokalnymi. Pierwsze zajęcia Akademii MŚP odbędą się pod koniec lipca. Informacje o szkoleniach są dostępne na stronie internetowej www.akademiamedialna.pap.pl