.

 

Akademia Przyszłości ma nową identyfikację wizualną

dodano: 
10.11.2020
komentarzy: 
0

Akademia Przyszłości poinformowała o wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej. Jest to pierwsza zmiana, jaką siostrzany program Szlachetnej Paczki wprowadził od 20 lat.

Czytaj także: W jaki sposób Akademia Przyszłości świętowała swój XV jubileusz?

Jak przekazuje Akademia, rebranding ma służyć odświeżeniu i uspójnieniu marki, ale także ma być odpowiedzią na potrzebę celniejszego oddania idei pracy nad kształtowaniem poczucia własnej wartości u dzieci (czym na co dzień zajmuje się program). Nowa komunikacja wizualna ma również przełamać stereotypy na temat programu oraz pomóc zbliżyć się do świata dziecka przez zastosowanie „żywej, acz delikatnej kolorystyki”.

Za nową identyfikację odpowiada zespół agencji brandingowej Engram. Zmiany obejmują m.in. logo. Poprzedni symbol, przedstawiający granatową tarczę, zastąpiła grafika przedstawiająca dziecko. „Znak zbudowany jest z trzech motywów. Pierwszym jest portal przyszłości, metafora zmiany, jaka zachodzi u dzieci za sprawą Akademii. Drugim jest odważne, jak i ciekawe świata i przyszłości dziecko. Prawdziwy bohater i bohaterka Akademii Przyszłości. Znak uzupełniony jest elementami sugerującymi marzenia, przygodę i ciekawość świata. Całość wprowadza nas do dziecięcego uniwersum pełnego kreatywności i wiary” – przekazuje Adam Ignaciuk z Engramu.

Przy okazji rebrandingu Akademia zaprezentowała też nowe hasło: „Głowa do góry!”. Jak czytamy na stronie programu, zdanie to mówi o tym, co dzieje się w życiu dziecka za sprawą Akademii – uczy się m.in. pokonywania codziennych trudności i dostrzegania swoich sukcesów – oraz jest komunikatem, że program jest „zwróceniem się ku górze, ku przyszłości, podniesieniem głowy i spojrzeniem w stronę marzeń”.

hasło

Hasło

Zmiany wprowadzono przy okazji startu kolejnej edycji Akademii Przyszłości. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin