Akcja „Koniec” dla Solidarności

dodano: 
23.08.2005
komentarzy: 
0

„Koniec” to akcja o charakterze non profit, której celem jest podjęcie dyskusji na temat mitu Solidarności i jego znaczenia dla współczesnych. Kampania jest widoczna na billboardach i citylightach w całej Polsce. Pokazane na nich słowo „koniec” ma za zadanie uzmysłowić politykom i mediom, że warto zaprzestać zawłaszczania ważnego momentu w historii Polski dla celów marketingowych. „Zakończyć, by ocalić” – to hasło przewodnie kampanii. Projekt jest sponsorowany przez osoby prywatne - przedsięwzięcie zrealizowała grupa ludzi z pokolenia trzydziesto- i czterdziestolatków. Pomysłodawcą projektu jest Tomasz Karoń z MB SMG/KRC, który realizuje go we współpracy z Grzegorzem Kowalczykiem z MB SMG/KRC, mediami i nośnikami zajęli się Jakub Bierzyński i Aneta Gałązka z OMD, opracowaniem graficznym - Łukasz Różyński, drukiem - Marcin Biardzki z Publishing Partners. PR-owcem akcji jest Iga Niewiadomska z TBWA\PR.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin