Alians więcej niż strategiczny

dodano: 
01.10.2004
komentarzy: 
0

Specjaliści PR skupieni w Public Relations Global Network, wśród nich polska agencja Aces Warsaw Communications, jednoczą siły w działaniu na rynku Unii Europejskiej i południowoamerykańskiej wspólnoty MERCOSUR. Agencja Aces, która niedawno dołączyła do społeczności PRGN, rozwinęła sieć kontaktów w Ameryce Południowej, organizując w Warszawie „Spanish Desk". Agencja planuje także utworzenie tzw. CEE Tourism Competence Centre (Centrum Kompetencji Turystycznej Krajów Regionu CEE), mające na celu propagowanie atrakcji turystycznych Centralnej i Wschodniej Europy wśród społeczności na całym świecie. W ramach nowych usług w dziedzinie communications znajdzie się m.in. head-hunting i szkolenie personelu. Public Relations Global Network, wcześniej znany jako Phoenix, jest dwunastoletnim stowarzyszeniem czołowych agencji communications, głównie z Ameryki północnej i Europy. Założone w roku 1992, w tej chwili skupia ono 27 członków, zatrudnia około 380 konsultantów i osiąga obroty w wysokości około 38 milionów euro rocznie. Razem z ACES-Group, jego zasięg obejmuje ponad 50 krajów.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin