Aliganza Fashion Agency bez Kryńskiej

dodano: 
14.08.2013
komentarzy: 
0

„Po prawie 5 latach czas na kolejne wyzwania” – tak swoją decyzję o rozstaniu z Aliganza Fashion Agency skomentowała dla PRoto.pl Barbara Kryńska. W agencji Kryńska odpowiadała za komunikację marek takich jak: Levi’s, Solar, YES, a także za organizację pracy całego działu PR. Jak sama zaznacza, pozostaje w branży, na razie jednak nie zdradza szczegółów.

Jej obowiązki, na stanowisku account managera, przejmie w połowie sierpnia Anna Oponczewska - absolwentka warszawskiej SGH. W PR-ze, marketingu i reklamie pracuje od ponad 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Universal Music Polska, POLSAT, Canal+ i dużych agencjach PR. Współpracowała przy organizacji eventów specjalnych z udziałem gwiazd. Ostatnio zajmowała się PR-em marek luksusowych z portfolio Bacardi-Martini Polska. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin