Allegro dla Renault

dodano: 
05.06.2007
komentarzy: 
1

Agencja Allegro na zlecenie Renault Polska była odpowiedzialna za kompleksową realizację ING Renault F1 Roadshow. Impreza miała miejsce w dniach 2-3 czerwca w Warszawie, a kulminacją wydarzenia był przejazd bolidu F1 po ulicznym torze przygotowanym na Moście Świętokrzyskim i na Wybrzeżu Kościuszkowskim. Do obowiązków agencji należało prowadzenie działań public relations, które obejmowały relacje z mediami, wybór patronów mediowych i współpracę z nimi, działania BTL, a także działania prowadzone w Internecie. (kk)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.06.2007
11:13:22
Nemo
(05.06.2007 11:13:22)
Więc niestety agencja wystawila sobie jak najgorsza opinię... Informacje okrojone, brak dokładnego programu imprezy na stronach polskich (na francuskich byl) i na dodatek ustawienie doskonale utrudniające nie tylko ogladanie ale także samo dotarcie do imprezy... Szkoda. Bo imprezę napewno można bylo zorganizować lepiej, jak robi sie to za granicą... Agencja powinna uczyć się od tych, którzy organizują pokazy lotnicze... Większa skala, zero błędów...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin