Ambasadorzy marek: Neymar Jr. dla TCL

dodano: 
07.02.2018
komentarzy: 
0

Neymar Jr. został globalnym ambasadorem TCL. Współpraca z piłkarzem jest najnowszą inicjatywą firmy z sektora elektroniki użytkowej w ramach rozbudowanego programu sponsoringu sportowego, która ma pomóc w dotarciu do szerokiej grupy młodych fanów sportu na całym świecie oraz wzmocnić globalną rozpoznawalność marki.

„Cieszę się, że mogę współpracować z TCL. To była dla mnie łatwa decyzja. Wyznaję podobne wartości z tą marką - nieustanne dążenie do doskonałości i doskonałych wyników w każdej rozgrywce. Możliwość ścisłej współpracy z TCL i wspierania w wysiłku firmy na rzecz integracji światowej społeczności sportowej poprzez piłkę nożną to dla mnie wielka radość” – powiedział Neymar Jr.

Firma podpisała umowę z ambasadorem na dwa lata. Piłkarz pojawi się w telewizyjnych i drukowanych reklamach największych podmiotów grupy TCL, w tym TCL Multimedia (odpowiedzialnej za telewizory), a także w reklamach sprzętu AGD. Weźmie też udział w szeregu globalnych, internetowych i offline’owych kampanii marketingowych marki. Obie strony będą też wspólnie działać charytatywnie.

„Neymar Jr. to globalna ikona sportu, inspirująca fanów do dążenia do osiągnięcia najwyższych standardów doskonałości, tak jak TCL nieustannie dąży do doskonałości w zakresie innowacji technologicznych i produktowych. Sportowe emocje ogarną w tym roku cały świat, a Neymar Jr. to niewątpliwie najlepszy możliwy partner, z którym wspólnie możemy zapewnić wyjątkowe przeżycia naszym konsumentom” – mówił Tomson Li, prezes i dyrektor generalny TCL Corporation. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin