.

Ambasadorzy marek: Barbara Kurdej-Szatan dla Head & Shoulders

dodano: 
17.10.2019
komentarzy: 
0

W październiku 2019 roku Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką marki Head & Sholuders, oferującej produkty do pielęgnacji włosów. Aktorka wzięła udział w najnowszej kampanii promocyjnej linii kosmetyków Head & Shoulders Supreme.

W ramach kampanii powstał spot reklamowy, w którym ambasadorka czyta komentarze na swój temat oraz prezentuje szampon. Jak czytamy w informacji prasowej, Barbara Kurdej-Szatan, jako aktorka i kobieta, codziennie musi mierzyć się z krytyką. Twórcy postanowili połączyć ten problem ze „stereotypowymi ocenami” produktów Head & Shoulders, które uznawane są jedynie za szampony przeciwłupieżowe lub tylko dla mężczyzn.

„W nowej kampanii Basia z typowym dla siebie poczuciem humoru pokazuje, jak zachować zdrowe podejście do ocen w internecie.  Uznaliśmy, że będzie w tej roli bardzo wiarygodna, gdyż jako popularna aktorka i kobieta jest narażona na krytykę, a w sieci można znaleźć wiele komentarzy na jej temat” – tłumaczy biuro prasowe Head & Shoulders.

Celem kampanii ma być pokazanie, jak z dystansem podchodzić do krytyki oraz zwiększenie świadomości odbiorców na temat linii Head & Shoulders Supreme.

Akcja wystartowała 15 października 2019 roku. Spoty promocyjne będą pojawiać się w telewizji i digitalu. Wykorzystane będą również media społecznościowe, w których pojawią się kontekstowe nawiązania do występów Barbary Kurdej-Szatan w dziesiątej edycji „Tańca z Gwiazdami” w telewizji Polsat.

Barbara Kurdej-Szatan

Strategią komunikacji, kreacją i realizacją kampanii zajmuje się Saatchi & Saatchi IS. Za działania PR, takie jak media relations, organizowanie spotkań prasowych i influencer marketing, odpowiada Partner of Promotion. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin