Ambasadorzy marek: Barbara Kurdej-Szatan i Jarosław Boberek dla Fundacji „Dr Clown”

dodano: 
03.03.2017
komentarzy: 
0

Aktorzy pracowali przy tworzeniu spotu pod tytułem „Śmiech leczy”. Barbara Kurdej-Szatan i Jarosław Boberek od kilku lat są przyjaciółmi Fundacji „Dr Clown” i już wcześniej angażowali się w organizowane przez nią akcje.

„Doskonale wiem, jak ważny jest uśmiech i pozytywne nastawienie, szczególnie w obliczu choroby i życiowych trudności. Bliska jest mi idea «Terapii śmiechem», realizowanej przez Fundację «Dr Clown», dlatego już po raz kolejny wspieram działania Fundacji i gorąco wszystkich do tego zachęcam. Śmiech to najlepsze lekarstwo!” – przekonuje Barbara Kurdej-Szatan, która wystąpiła w spocie.

Jarosław Boberek użyczył natomiast w filmie swojego głosu oraz śmiechu, które słychać w tle.

Fundacja „Dr Clown” stworzyła spot, aby zachęcić do przekazywania 1% podatku na „Terapię śmiechem”. Pomysłodawcą kampanii pod hasłem „Śmiech leczy!” jest agencja reklamowa PZL, której właścicielami są Kot Przybora oraz Iwo Zaniewski. Koncepcja kreatywna nawiązuje do spotów farmaceutycznych. Nietypowe są jednak „leki”, które pojawiają się w filmie, m.in. Hihotex i Witamina Ha-Ha.

Film w reżyserii Marka Marlikowskiego wyprodukował dom produkcyjny OTO Film. Za postprodukcję odpowiedzialne jest studio Orka, za opracowanie muzyczne IMS, a za udźwiękowianie Cafe Ole.

Wszyscy twórcy filmu pracowali przy nim pro bono.

Kampania 1% Fundacji „Dr Clown” będzie trwała do końca okresu rozliczeniowego. Organizacja na razie nie zdradza informacji na temat jej kolejnych etapów. (pk)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin