.

 

Ambasadorzy marek: blogerzy i vlogerzy dla Kasztelana

dodano: 
22.06.2016
komentarzy: 
0

W związku z pojawieniem się na rynku nowego Kasztelana Niepasteryzowanego Pszeniczne klarowne ruszyła kampania digitalowa, do której zaangażowano internautów.

W jej ramach zorganizowano konkurs. Uczestnicy mają stworzyć własną reklamę nowego Kasztelana – w dowolnej formie. „Koniec mętnych reklam!” – nawołują organizatorzy akcji.

Blogerzy i vlogerzy tacy jak Adbuster, Śmiechawatv, Ponki, Topowa Dycha, Spidersweb, Antyweb, Kochamgotować i Zajadam wsparli promowanie akcji, tworząc własne wersje reklamy i zachęcając tym samym do wzięcia udziału w konkursie.

Oto niektóre z reklam:

 

Na kanale YouTube Adbustera czytamy: „Oto film, za którym nie kryje się żadna »pozytywna akcja«. Mówiąc wprost - powstał dla pieniendzy! Wyłącznie. Tak! Wziąłem udział w konkursie na reklamę Kasztelana Niepasteryzowanego Pszenicznego i mam zamiar ten konkurs wygrać”. Z kolei spiderweb.pl Przemysław Świt pisze, że większość reklam jest nudna, a Kasztelan daje możliwość stworzenia swojej własnej.

Konkurs potrwa do 28 czerwca 2016 roku.

Regulamin dostępny tutaj

Za PR akcji odpowiada Evolution PR. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin