Ambasadorzy marek: Czesław Mozil dla Prince Polo

dodano: 
30.03.2016
komentarzy: 
0

Prince polo rusza z nową kampanią. Do udziału w niej zaproszono muzyka Czesława Mozila.

„Prince polo autentyk” - tak brzmi hasło kampanii. Jej celem jest zachęcenie do pozostania sobą, mimo zmieniającego się świata i stylu życia. A Czesław Mozil jest dobrym tego przykładem, stąd decyzja Prince Polo o zaangażowaniu muzyka. Smak wafla Prince Polo również pozostaje niezmienny od 60 lat. Autorzy najnowszej kampanii nawołują: „najlepszym kim możesz być, jesteś ty sam”.

„Wiele razy podkreślałem, że angażuję się tylko w projekty, które są mi bliskie i w które wierzę. Do Prince Polo czuję sentyment – mam wiele historii, w których towarzyszyło mi na emigracji i przypominało o Polsce – lubiliśmy się nim dzielić z kolegami” – mówi Czesław Mozil.

W ramach współpracy powstał 30-sekundowy spot reklamowy, który od 28 marca można oglądać w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Film przedstawia Czesława Mozila, który w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka Elvisa Presleya, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. W odpowiedzi na pochlebne opinie jakoby miał bardzo dobrze wcielić się w postać znanego muzyka, mówi, że jest po prostu sobą.

Spot dostępny tutaj.

Kampania zakłada również konkurs „Wyraź autentyczne emocje”, który rozpocznie się 04.04.2016 roku. Jego celem jest zachęcenie fanów marki do bycia autentycznymi na co dzień i pokazywania spontanicznych emocji. Ponadto, przygotowano filmiki z udziałem przypadkowych mieszkańców Warszawy pt. „Czesław Mozil w poszukiwaniu autentycznych emocji”.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Brain, za aktywację konsumencką - IQ Marketing, natomiast za zakup mediów - Carat Polska. Działaniami w social mediach zajmuje się  SMG Liquid Thread, zaś PR-owymi - Big Picture.

Zdjęcie główne: materiały prasowe

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin