Ambasadorzy marek: Daniel Qczaj dla AA Men

dodano: 
05.06.2018
komentarzy: 
0

Trener personalny Daniel Qczaj został nowym ambasadorem marki AA Men. Występuje on w kampanii online, stworzonej przez agencję Opus B, promującej kosmetyki dla mężczyzn.

W ramach umowy ambasadorskiej Qczaj został „Trenerem Twarzy” i jego zadaniem jest „przeprowadzenie mężczyzn przez świat kosmetyków w formie treningów”. Co więcej, nowy ambasador ma obalać wszelkie kosmetyczne mity wśród mężczyzn oraz rozpowszechniać rady, które pomogą w poprawieniu kondycji skóry.

„Jestem facetem i o siebie dbam. Wspólnie z AA Men chcę wyjść naprzeciw stereotypom na temat tego, że dbanie o zdrowy wygląd twarzy i używanie kosmetyków przeznaczone jest tylko dla kobiet. Bardzo się cieszę, że wybrano właśnie mnie na ambasadora AA Men – polskiej marki, której używam od dawna” – mówi Daniel Qczaj.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim na profilu marki AA Men na Facebooku, zaś jej głównym elementem są comiesięczne filmy autorstwa trenera personalnego. Dodatkowo, kampanię wspierają też inne działania online oraz materiały BTL, które mają pomóc konsumentom w trudnych wyborach przy sklepowych półkach.

Działania angażujące ambasadora rozpoczęły się 30 maja i potrwają do końca 2018 roku. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin