Ambasadorzy marek: Dorota Wellman dla Greenpeace Polska

dodano: 
10.11.2017
komentarzy: 
0

Od końca października 2017 roku ambasadorką kampanii społecznej „Adoptuj pszczołę” organizacji Greenpeace Polska jest Dorota Wellman – prezenterka i producentka programów radiowych i telewizyjnych. W ramach akcji, dziennikarka użyczyła swojego wizerunku w spocie promujących kampanię „Pszczoła jest wielka”.

 

Celem, trwającej już od pięciu lat, akcji jest poprawa sytuacji tych owadów w Polsce. W tym roku priorytetem jest w szczególności powstanie Narodowej Strategii Ochrony Owadów Zapylających. Dotychczas w akcji udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób, dzięki czemu udało się między innymi postawić w całym kraju ponad 1000 hoteli dla owadów oraz odbudować populację pszczół w gminie Wschowa po masowym zatruciu pestycydami, czytamy w oświadczeniu.

Dorota Wellman prywatnie sama działa na rzecz pszczół. Przez cały sezon dba o to, by w jej ogrodzie zapylacze miały odpowiednie warunki do życia – sadzi rośliny miododajne i tworzy domki, w których owady mogą znaleźć schronienie i bezpieczne miejsce do rozmnażania.

„Musimy zadbać o wszystkie zapylacze – te w miastach i te na wsi. O pszczoły miodne i setki gatunków pszczół dzikich, z których ponad połowa to gatunki zagrożone wyginięciem. Dlatego nie miałam wątpliwości, czy chcę dołączyć do akcji »Adoptuj pszczołę«. Owadom z najbliższej okolicy pomagam każdego dnia, a dzięki »Adoptuj Pszczołę« mogę pomóc wszystkim zapylaczom w Polsce. Dlatego zachęcam wszystkich do dołączenia” – powiedziała Dorota Wellman.

Aby wziąć udział w akcji, należy wejść na stronę www.adoptujpszczole.pl i „adoptować" dowolną liczbę wirtualnych owadów. Pszczołami można zaopiekować się do 15 listopada, czytamy w oświadczeniu.

Od momentu powstania kampanii „Adoptuj pszczołę” za działania komunikacyjne projektu odpowiada agencja Steinke Communications. (jg)

Czytaj też: Pszczoła potrzebna od zaraz

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin