Ambasadorzy marek: Gerard Piqué dla Beko

dodano: 
13.08.2018
komentarzy: 
0

Gerard Piqué, obrońca FC Barcelony, został globalnym ambasadorem kampanii Beko #EatLikeAPro, czyli #JedzJakMistrz. Współpraca piłkarza z marką rozpoczęła się 15 lutego 2018 roku.

Celem inicjatywy jest walka z problemem otyłości wśród dzieci. Do zadań ambasadora należy m.in. udział w kampaniach promocyjnych, a także polecanie przepisów na swoje ulubione potrawy.  

W gronie ambasadorów marki są też inni piłkarze FC Barcelony: Marc-André ter Stegen, Ivan Rakitić, Lionel Messi i Luis Alberto Suarez. W Polsce inicjatywę wspierają: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway.

W ramach akcji dietetycy klubu opracowali przepisy na zdrowe i smaczne dania dla dzieci. Co więcej, biorący udział w kampanii piłkarze zachęcają do wypróbowania posiłków i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Przepisy zawodników znajdują się na stronie internetowej Beko, a także na kanale na YouTubie, gdzie można obejrzeć instrukcję ich przygotowania.

„Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem” – mówi Gerard Piqué.

„Beko, jak i FC Barcelona, to marki, które połączyła wiara w te same wartości, pragnące mieć rzeczywisty wpływ na życie ludzi zarówno na poziomie lokalnym, jak i światowym. Ta wspólna wizja zaowocowała globalną inicjatywą Beko #EatLikeAPro” – czytamy w informacji prasowej.

Umowę z obrońcą podpisano na na trzy kolejne sezony piłkarskie. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin