Ambasadorzy marek: Jamie Oliver dla Hotpoint

dodano: 
20.01.2017
komentarzy: 
0

Producent urządzeń gospodarstwa domowego Hotpoint i Grupa Jamie Oliver rozpoczynają wieloletnią współpracę partnerską w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jej celem jest zachęcenie ludzi do czerpania radości z gotowania i jedzenia.

Współpraca będzie koncentrować się na wspólnych wartościach wyznawanych przez obie firmy - trosce o najbliższych – oraz na filozofii gotowania od podstaw Jamiego Olivera (gotowaniu posiłków ze świeżych składników, zamiast korzystania z gotowych dań).

Specjalnie stworzone treści będą pojawiać się w całym systemie medialnym Jamiego Olivera, wesprą je także działania z zakresu PR, mediów społecznościowych i cyfrowych.

„Wszyscy jesteśmy zapracowani i zabiegani, ale zwracanie uwagi na to, co jemy powinno być podstawą. Tym bardziej, że w ten sposób możemy zadbać także o najbliższych – przyrządzając im domowe, pożywne posiłki. Dlatego jestem tak podekscytowany możliwością współpracy z marką Hotpoint, dzięki której będę mógł pokazać, w jaki sposób urządzenia marki mogą ułatwić i wzbogacić codzienne gotowanie dla najbliższych” – mówi Jamie Oliver.

Z kolei Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce podkreśla: „Rozpoczęcie współpracy z Jamiem Oliverem sygnalizuje kontynuację bardzo ekscytującego czasu dla naszej marki na drodze jej rozwoju. Kampania ma na celu zaangażowanie konsumentów poprzez wykorzystanie produktów naszej marki i doświadczenia kulinarnego Jamiego Olivera, w taki sposób, by ułatwić im codzienne gotowanie oraz pomóc w znalezieniu kulinarnych inspiracji. Zależy nam, żeby pokazać odbiorcom naszej kampanii, jak poprzez zdrowe jedzenie i racjonalne przyrządzanie posiłków, mogą zadbać o swoich najbliższych – rodzinę i przyjaciół”. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin