Ambasadorzy marek: Jan Kuroń dla Crock-Pot

dodano: 
24.07.2019
komentarzy: 
0

Jan Kuroń został ambasadorem marki Crock-Pot, producenta wolnowarów. W ramach współpracy kucharz będzie szerzył ideę slow cookingu – metody kulinarnej polegającej na wolnym gotowaniu w temperaturze nieprzekraczającej 100 stopni Celsjusza.

Na stronie internetowej Crock-Pot znajduje się lista przepisów na dania z wolnowaru autorstwa Kuronia. Kolejne pomysły na dania stworzone przez ambasadora będą na bieżąco dodawane do zakładki na stronie. Dodatkowo marka i jej ambasador będą wzajemnie promować się w mediach społecznościowych. Współpraca ma być długofalowa.

„Wybór był oczywisty. Postanowiłem podjąć współpracę z marką Crock-Pot, ponieważ jest ona pionierem i liderem wśród producentów wolnowarów. A ja, jako kucharz, nie wyobrażam sobie pracy z produktami i urządzeniami, których jakość jest dyskusyjna. To kwestia zaufania, na które pracowały pokolenia. Jednak głównym powodem była sama idea slow cookingu. To filozofia gotowania, która jest mi niezmierne bliska, a której grupa miłośników w Polsce z każdym dniem się zwiększa. Marka Crock-Pot na całym świecie jest synonimem wolnowaru. Wybór zatem mógł być tylko jeden” – komentuje Jan Kuroń.

„Gotowanie traktuję jako wyraz dobrych emocji. Nie uznaję półśrodków. Wierzę w te przepisy, które są uczciwe. Wraz z marką Crock-Pot chcielibyśmy rozpowszechniać nie tylko ideę slow cookingu, ale też mocno akcentować wykorzystywanie świeżych, naturalnych produktów, również tych, które występują sezonowo. Według mnie esencja smaku i najlepsze produkty, to bardzo istotna sprawa (...)” – dodaje ambasador. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin