.

 

Ambasadorzy marek: Joanna Kulig dla W.Kruk

dodano: 
03.03.2020
komentarzy: 
0

W lutym 2020 roku Joanna Ku­lig została ambasadorką W.Kruk. Aktorka jest twarzą kampanii i kolekcji „Blask kobiecości”, przygotowanych z okazji 180 rocznicy istnienia marki jubilerskiej.

„Jestem kobietą, wyrosłam w domu pełnym kobiet, a w życiu zawodowym wciąż wcielam się w inną bohaterkę. Każda jest wyjątkowa, każda ma swój naturalny blask. Blask kobiecości, który celebruję, doceniam za piękno i wyjątkową moc” – mówi Joanna Ku­lig.

Jubileuszowa kampania wystartowała 28 lutego 2020 roku. Jej motywem przewodnim jest „blask, emanujący z kobiecości, a towarzyszy mu blask jubileuszowych fajerwerków, którymi zainspirowana została najnowsza autorska kolekcja biżuterii W.Kruk”. Celem jest podkreślenie, że każda kobieta posiada swój naturalny blask, a biżuteria W.Kruk pomaga go wydobyć. Akcja promocyjna będzie prowadzona w kobiecych tytułach prasowych z segmentu premium oraz internecie.

Joanna Kulig

„Od 180 lat kunsztem i unikalnością biżuterii oddajemy hołd najważniejszym wartościom otaczającego świata. Według W.Kruk jedną z nich jest kobiecość. W roku jubileuszowym szczególnie ją celebrujemy, w każdej jej odsłonie. A dzięki wyjątkowym i bardzo różnym ambasadorkom doceniamy i spajamy w jedną, pełną blasku i mocy ideę” – komentuje Daria Szajnar, dyrektor marketingu W.Kruk.

W ramach kampanii powstał także spot reklamowy, w którym oprócz ambasadorki udział wzięły sportsmenka Joanna Fiodorow, pisarka Joanna Bator, nauczycielka roku 2019 Zyta Czechowska, agentka modelek Angelika Wierzbicka oraz reprezentantka zespołu W.Kruk – Aleksandra Drozdowska. Każdą z nich wyróżniać ma „inny, wyjątkowy rodzaj blasku”: u Bator jest to natchnienie i szczególna wrażliwość, Fiodorow to zwycięstwo i wytrwałość w dążeniu do upragnionego celu, Czechowska to dobroć i empatia, Wierzbicka to piękno definiowane klasycznością rysów na równi z doświadczeniem i mądrością, a Aleksandra Drozdowska to pasja oraz szczególne umiłowanie do pięknej biżuterii, które łączy kobiety pracujące w firmie i na co dzień będące częścią jej świata.

Promocyjne wideo można oglądać na YouTubie; wyświetlane będzie również w kinach. Za produkcję wideo odpowiadają Łukasz Lewandowski (produkcja) i Krzysztof Grajper (reżyseria), autorem zdjęć do kampanii jest fotograf Piotr Stokłosa. Za działania z zakresu PRoduct PR odpowiada zespół W.Kruk. Mają opierać się one m.in. na prezentacji historii marki, promocji biżuterii z autorskiej kolekcji Blask oraz przeprowadzeniu konkursu dla konsumentek. PR-em korporacyjnym zajmie się agencja MSL. Jubileuszowa kampania prowadzona będzie przez cały 2020 rok. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin