Ambasadorzy marek: Kamil Grosicki dla ZINA

dodano: 
03.09.2019
komentarzy: 
0

Kamil Grosicki został ambasadorem marki ZINA, specjalizującej się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży i akcesoriów piłkarskich. W związku z planami rozwoju firma podpisała trzyletnią umowę z piłkarzem, w ramach której do sprzedaży trafiła linia odzieży streetwearowej sygnowana znakiem TG11 (nazwa pochodzi od pierwszych liter przydomku Grosickiego „Turbo Grosik” i numeru, z jakim występuje w kadrze narodowej – przyp. red.).

„Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także podążamy tą drogą. Wchodząc w nowy segment rynku, jakim jest odzież typu streetwear/casual, nasza marka otwiera się na klienta indywidualnego. Do tej pory nasza oferta była kierowana wyłącznie do klubów, akademii i szkółek piłkarskich. Wkrótce wchodzimy także w segment obuwia typu sneakers. Z nową linią produktów ZINA stanie się bardziej widoczna i dostępna dla ludzi. Pojawimy się w wielu sklepach partnerskich i sieciach handlowych w całej Polsce” – komentuje Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający w ZINA.

„Cieszę się z możliwości współpracy z uznaną polską firmą. Nasz wspólne wysiłki i dotychczasowe doświadczenia poskutkowały wydaniem kolekcji pod nazwą TG11. Zależało nam, aby stworzyć na tyle uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. W przyszłości będziemy poszerzać asortyment produktów pod znakiem TG11” – mówi Kamil Grosicki.

Kolejnym elementem współpracy będzie kolekcja stworzona na mistrzostwa Europy – Euro 2020. Wyprodukowano już gadżety z podpisem Kamila Grosickiego takie jak koszulki, spodenki, getry, piłki i rękawice. W planach jest także stworzenie specjalistycznych produktów piłkarskich i obuwia sportowego.

Oprócz tego prowadzona będzie również kampania marketingowa realizowana w internecie, przede wszystkim w mediach społecznościowych. Dodatkowo Kamil Grosicki zostanie również ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP – Klubowe Mistrzostwa Polski. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin