Ambasadorzy marek: Katarzyna Zillmann dla Pumy

dodano: 
18.01.2022
komentarzy: 
0

Z początkiem 2022 roku polska wioślarka Katarzyna Zillmann dołączyła do grona ambasadorów marki Puma. Będzie wspierać promocję marki w nadchodzącym sezonie.

Zillmann jest wicemistrzynią olimpijską, a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. „Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA” – czytamy w komunikacie.

Współpraca ze sportsmenką została ogłoszona w spocie, który „oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność – zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym”. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – pada w wideo, w którym pojawia się Zillmann. „Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad” – przekazuje marka. W kampanii jest mowa o wartościach ważnych zarówno dla ambasadorki, jak i Pumy: „miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd”.

„Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” – mówi Katarzyna Zillmann.

„To wielkie szczęście móc powitać w naszej rodzinie tak znakomitą postać jak Katarzyna Zillmann. Marka PUMA to przede wszystkim partnerstwo, na które stawiamy we współpracy z naszymi ambasadorami. Wierzymy, że nasza kooperacja przyniesie wiele angażujących projektów, które będziemy realizować w nadchodzących miesiącach!” – komentuje Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE marki PUMA.

Koncepcję kampanii i spot przygotował dom produkcyjny MOON Films, który także odpowiada za jej realizację, przebieg i produkcję sesji fotograficznej oraz wideo. Reżyserem spotu był Mac Adamczak, a postprodukcję wykonał VEIN feat. Gonia Pawińska (visual artist). Za działania PR w ramach kampanii odpowiada agencja Teal, a dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin