.

 

Ambasadorzy marek: Marcin Prokop dla OPPO

dodano: 
02.10.2020
komentarzy: 
0

Marcin Prokop został ambasadorem marki OPPO – producenta urządzeń mobilnych. Współpraca rozpoczęła się wraz z nową kampanią promocyjną dotyczącą wprowadzenia na polski rynek serii smartfonów Reno4.

Nowy ambasador marki wziął udział w premierze smartfona OPPO Reno4 Pro 5Gm. Wydarzenie odbyło się 1 października 2020 roku i miało niestandardową formułę – produkt został zaprezentowany na platformie player.pl podczas stworzonego na tę okazję talk-show „Sztuka w technologii”, którego prowadzącym był właśnie Prokop. Zaproszeni goście i tematyka związane były z atrybutami najnowszego produktu OPPO – m.in. fotografowaniem i filmowaniem nocą.

Jak tłumaczy Piotr Żaczko, PR Manager w OPPO, „Sztuka w technologii” jest próbą odejścia od tradycyjnych branżowych konferencji prasowych i wydarzeń premierowych. Żaczko przekazuje także, że stworzenie kolejnych odcinków show uzależnione jest od przyjęcia odcinka pilotażowego.

Marcin Prokop wziął również udział w kampanii telewizyjnej. Fabuła spotów opiera się na kulisach wydarzenia, którego prowadzącym jest ambasador. Prokop zostaje oblany kawą i postanawia kreatywnie wykorzystać plamę do zmiany wyglądu swojej marynarki.

Kolejne odsłony akcji z wizerunkiem dziennikarza będą prowadzone także w kanałach BTL, OOH (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie.

„Łączy nas z OPPO to, że nie podążamy utartymi ścieżkami, a zamiast tego odważnie szukamy nowych inspiracji i ciekawych inicjatyw. Doceniamy jakość i nie chodzimy na skróty. Podoba mi się też, że choć to stosunkowo młoda i dynamicznie rozwijająca się marka, jest przy tym bardzo świadoma i wyznająca dojrzały system wartości” – mówi Marcin Prokop.

„Z przeprowadzonych przez nas badań wynika jasno, że polscy konsumenci przekonują się coraz bardziej do marki OPPO. Zdobyliśmy szeroką rozpoznawalność w grupie entuzjastów technologii, którzy zresztą okazali się być naszymi ambasadorami w swoich najbliższych społecznościach. Uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. Mamy ogromną satysfakcję, że Marcin przyjął naszą propozycję i że możemy nareszcie podzielić się efektami naszej współpracy” – dodaje Mo Zhang, Brand Manager w OPPO Polska.

Od lewej: Mo Zhang, Brand Manager OPPO Polska, Marcin Prokop, Leo Li, CEO OPPO Polska, i Piotr Żaczko, PR Manager OPPO Polska

OPPO nie zdradza, na jak długo podpisano umowę z ambasadorem. Firma zaznacza jednak, że współpraca ma charakter długofalowy i nie zamyka się jedynie na obecnie trwającej kampanii promocyjnej. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin