Ambasadorzy marek: Olga Bołądź i Aleksandra Popławska dla L’Occitane

dodano: 
15.10.2020
komentarzy: 
0

14 października 2020 roku L’Occitane en Provence rozpoczęło współpracę z Olgą Bołądź i Aleksandrą Popławską. Aktorki będą ambasadorkami marki w Polsce.

Jak tłumaczy marka, obie ambasadorki prywatnie prowadzą aktywny i zdrowy tryb życia oraz angażują się w akcje społeczne i dobroczynne oraz działania wspierające kobiety. Dodatkowo na co dzień bliska jest im filozofia L’Occitane, które od lat prowadzi działalność proekologiczną (wspiera producentów i rolników oraz chroni bioróżnorodność) oraz pomaga kobietom i dzieciom w najbiedniejszych regionach świata.

Olga Bołądź

„Markę L’Occitane poznałam, kiedy byłam we Francji, na festiwalu teatralnym w Avignon. Zobaczyłam wokół miasteczka ogromne pola lawendy i dowiedziałam się, że niedaleko jest główna fabryka marki, która robi kosmetyki między innymi z tej pięknie pachnącej latem lawendy. Tam właśnie zakupiłam swój pierwszy zestaw kosmetyków L’Occitane. To był szał!” – mówi Aleksandra Popławska. Z kolei Olga Bołądź polubiła L‘Occitane, bo ceni sobie „skuteczne kosmetyki z naturalnymi składnikami” – przekazuje marka.

W ramach współpracy Bołądź i Popławska będą opowiadać w swoich mediach społecznościowych o ulubionych kosmetykach marki i ich składnikach. W social mediach poruszą też tematy dotyczące dobrego życia, dbania o siebie i bliskich oraz szacunku do natury i jej ochrony. Zdjęcia aktorek pojawią się także w mediach społecznościowych L’Occitane, salonach marki oraz na jej stronie internetowej.

Aleksandra Popławska

Dodatkowe działania zaplanowano również na okres przedświąteczny. Konsumenci będą mogli kupić dwa zestawy prezentowe, w których znajdą się kosmetyki wybrane przez ambasadorki.

Aktorki będą ambasadorkami marki przez najbliższy rok. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin