Ambasadorzy marek: Radek Brzózka dla Trefl

dodano: 
28.08.2017
komentarzy: 
0

Radek Brzózka, dziennikarz prowadzący program „Jak to działa?” w TVP, został ambasadorem produktów edukacyjnych z serii Science4you od Trefl. „Dzięki takim produktom rodzice mogą przekazać dzieciom pokaźną dawkę wiedzy poprzez zabawę i ciekawe eksperymenty. Podobną formę ma program »Jak to działa?« prowadzony przez Radosława Brzózkę – to on wydał nam się idealnym ambasadorem tej linii produktowej” – tak marka uzasadnia wybór twarzy kampanii.

Współpraca ambasadora z firmą Trefl rozpoczęła się w czerwcu 2017 roku, podczas eventu z okazji dnia dziecka, gdzie Brzózka promował produkty linii Science4You i pomagał dzieciom przeprowadzać ich pierwsze eksperymenty. Producent pomocy edukacyjnych postanowił kontynuować współpracę z prezenterem, w wyniku czego we wrześniu startuje kampania promująca artykuły przeznaczone dla dzieci powyżej ósmego roku życia. Kontrakt z Brzózką potrwa dwa lata.


Źródło: materiały prasowe Trefl

W ramach współpracy wizerunek ambasadora będzie wykorzystany w materiałach ekspozycyjnych (POS), na opakowaniach produktów oraz w reklamach online i offline. Kampania promocyjna Science4you obejmuje także 74 eventy skierowane do dzieci i ich rodziców, które odbędą się w centrach handlowych w największych miastach w Polsce.

Działania PR-owe z udziałem Radka Brzózki są prowadzone przez dział promocji i PR Trefl, bez udziału agencji.

Zdjęcie główne pochodzi z materiałów prasowych Trefl.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin