Ambasadorzy marek: Radzka dla L’Occitane

dodano: 
20.04.2018
komentarzy: 
0

W kwietniu 2018 roku francuska marka kosmetyczna L’Occitane rozpoczęła współpracę z Radzką. Vlogerka modowa została ambasadorką nowej linii kosmetyków nawilżających Aqua Réotier.

Wizerunek ambasadorki pojawił się na opakowaniu Beauty Boxa L’Occitane. Radzka wystąpiła w sesji zdjęciowej marki. Fotografie z sesji wykorzystywane są m.in. w postach marki na Facebooku.

Vlogerka wsparła także promocję linii kosmetyków na swoich profilach w mediach społecznościowych. Opublikowała m.in. film na YouTubie:

Akcja prowadzona jest pod hasłem „Jestem spragniona”. Kampania ma „charakter emocjonalny” i jest „skierowana do osobistych pragnień odbiorcy”.

„Wybór Radzki na ambasadorkę linii okazał się bardzo trafny i pokazał, że zaangażowana społeczność przekłada się realnie na wyniki sprzedażowe, które przekroczyły nasze oczekiwania. Bardzo cenimy sobie współpracę z Radzką ze względu na jej profesjonalne podejście, naturalność i dużo własnej inwencji podczas budowania kampanii. Ta akcja dla mnie to coś więcej niż praca, to przygoda i duża dawka kreatywności i dobrej zabawy” – skomentowała Ewa Filipowicz, Digital and CRM Manager CEE and Nordic w L’Occitane.

W kampanię zaangażowana była również Anna Maksymiuk-Szymańska, autorka bloga i kanału Made By Ruda.

Za współpracę z vlogerką oraz komunikację linii kosmetyków Aqua Réotier w mediach społecznościowych odpowiada agencja Think Kong.

(mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin