.

 

Ambasadorzy marek: Saju, Kubon i Pago dla Monster Energy

dodano: 
21.12.2020
komentarzy: 
0

W grudniu 2020 roku Monster Energy nawiązało współpracę z trzema streamerami: Pawłem „Saju” Pawełczakiem, Jakubem „Kubonem” Turewiczem oraz Mateuszem „Pago” Pągowskim. Celem współpracy z nowymi ambasadorami jest promocja wizerunkowa marki wśród społeczności graczy.

Wszyscy nowi ambasadorzy są silnie związani z e-sportem: Paweł Pawełczak i Mateusz Pągowski z „Counter-Strike: Global Offensive”, a Jakub Turewicz z „League of Legends”. Monster Energy nawiązało także współpracę z agencją gamingową Fantasyexpo, która na co dzień reprezentuje Saju i Kubona, a także często prowadzi działania dla Pago.

„Monster Energy to marka znana graczom i dostarczająca energię do grania na całym świecie. Nie tylko wspieramy największe turnieje e-sportowe, ale także premiery gier, topowe organizacje oraz indywidualnych streamerów. W Polsce od kilku lat organizujemy promocje gamingowe oraz jesteśmy aktywnym partnerem Poznań Game Arena. Mamy nadzieję, że wspólnie z Saju, Kubonem i Pago stworzymy wiele ciekawych projektów dla graczy oraz zbudujemy wśród nich jeszcze większą świadomość Monster Energy” – mówi Daniel Kucharski, Digital & Media Manager Poland w Monster Energy.

Ideą współpracy jest prowadzenie bliskiej komunikacji ze społecznością gamingową. Komunikacja ta będzie prowadzona głównie przez ambasadorów, którzy pod szyldem marki będą realizować aktywności dla swojego grona odbiorców – np. miniturnieje – głównie podczas streamów w serwisie Twitch oraz w mediach społecznościowych. Jeśli pozwoli na to sytuacja epidemiczna, planowane są także wydarzenia stacjonarne. W ramach współpracy działania w social mediach będą prowadzone także przez Monster Energy.

Współpraca z ambasadorami będzie trwała przynajmniej do końca 2021 roku. (ak)

Zdjęcie główne (od lewej): Paweł „Saju” Pawełczak, Jakub „Kubonem” Turewicz, Mateusz „PAGO” Pągowski

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin