Ambasadorzy marek: Stefan Hula dla Eurosport.pl

dodano: 
16.11.2018
komentarzy: 
0

Stefan Hula, reprezentant Polski w skokach narciarskich, został ambasadorem nowo uruchomionego portalu Eurosport.pl, który wystartował 15 listopada 2018 roku – dzień przed rozpoczęciem Pucharu Świata w skokach narciarskich. Hula ma zapewnić „unikalne materiały” z życia skoczków.

„Eurosport od lat wiąże się ze sportowcami na całym świecie, dzięki czemu dajemy naszym widzom niespotykany dostęp do ich ulubieńców. Nawiązanie współpracy ze Stefanem Hulą dowodzi, że możemy zaoferować widzom coś wyjątkowego – wejście do świata sportu nie tylko od strony rywalizacji, ale także ludzkiej, zwykle niedostępnej dla oka kamery” – mówi Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu Discovery i TVN w Polsce.

Współpraca z Hulą ma przede wszystkim charakter redakcyjny – przez cały sezon Pucharu Świata będzie dostarczał materiały z cyklu „Niecodziennik”, które będą publikowane w serwisie eurosport.pl, w mediach społecznościowych Eurosportu, a także wykorzystywane na antenie stacji i promowane w trakcie sezonu. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin