Ambasadorzy marek: szefowie kuchni dla SOS Wioski Dziecięce

dodano: 
24.08.2016
komentarzy: 
0

Jedząc posiłek w restauracji, można wesprzeć edukację dzieci. 1 września w ramach akcji „Im więcej jesz, tym bardziej pomagasz” zaangażowane lokale przekażą 10 proc. każdego rachunku dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Środki zebrane podczas 9 już edycji „Im więcej jesz, tym bardziej pomagasz” zostaną przeznaczone na zajęcia wyrównawcze dla podopiecznych Stowarzyszenia. Restauracje, które zaangażują się w cztery edycje akcji, otrzymają miano Dobrego Miejsca.

Ambasadorami 9 edycji „Im więcej jesz, tym bardziej pomagasz” są Martin Gimenez, szef kuchni w warszawskiej Restauracji Salto oraz Tomasz Purol, szef kuchni w poznańskiej restauracji Blow Up.

„Od nas nie wymaga to dużo pracy, bo zrobimy to co zawsze, czyli przygotujemy wysokiej jakości dania dla naszych gości. Ale pomoc, którą otrzymają dzieci jest bezcenna. Sam jestem ojcem, dlatego jestem wrażliwy na los takich maluchów. Biorąc udział w akcji czuję, że robię coś dobrego dla kogoś, kto tego naprawdę potrzebuje” – podkreśla Martin Gimenez.

Tomasz Purol dodaje: „Cel, na który teraz zbieramy pieniądze, jest jak najbardziej słuszny. Dlatego też zachęcam wszystkich restauratorów do włączenia się do akcji. Aktualnie mamy ponad 200 lokali, ale im nas więcej, tym lepiej. Oczywiście bez gości restauracji ta akcja nie ma szans powodzenia, więc jeśli ktoś właśnie zastanawia się, gdzie zjeść obiad lub szuka wyjątkowej okazji, by zjeść posiłek poza domem, powinien koniecznie wybrać się do jednego z Dobrych Miejsc!”. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin