Ambasadorzy marek: Wojciech Harapkiewicz dla nowych marek MAKRO

dodano: 
17.04.2018
komentarzy: 
0

W lutym 2018 roku szef kuchni w restauracji Babinicz Wojciech Harapkiewicz został ambasadorem nowych marek MAKRO – MAKRO Chef, MAKRO Premium, MAKRO Professional, czyli produktów spożywczych, chemicznych oraz akcesoriów dla biznesów gastronomicznych.

W ramach współpracy Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych: będzie prezentował różne techniki kulinarne oraz przygotowywał przepisy z wykorzystaniem produktów marek, których został twarzą. Ambasador współpracuje z markami w obszarze R&D. Będzie doradzał w procesie przygotowania kolejnych produktów dla gastronomii. 

Wizerunek ambasadora będzie wykorzystany w kampanii promocyjnej nowych marek, w prasie branżowej, internecie i mediach społecznościowych, m.in na Facebooku, Instagramie czy YouTubie.

Firma wybrała Wojciecha Harapkiewicza na ambasadora marek, ponieważ jest zaangażowany również w inne inicjatywy prowadzone przez MAKRO, a jego kompetencje kulinarne zostały potwierdzone przez przyznanie tytułu szefa kuchni tradycyjnej przewodnika Gault & Millau 2018 roku. (mf)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin