Ambasadorzy na rowerach, czyli jak Polska promuje się w Paryżu przy okazji Euro 2016

dodano: 
13.06.2016
komentarzy: 
0

Pokazy sportowe czy degustacje polskich dań – tak promuje się Polska w Paryżu, przy okazji piłkarskich mistrzostw Europy. Działania przygotowała Polska Organizacja Turystyczna – czytamy w rp.pl.

Jak czytamy, ustalony wcześniej program promocji został zmieniony w ostatniej chwili ze względu na powódź w Paryżu. Organizatorzy zapewnili państwom inne miejsce, by mogły zaprezentować swoją ofertę turystyczną i kulturalną. Ze względu na zmianę lokalizacji, wydarzenie będzie nazywać się Place de l'Europe, czyli Plac Europy. Specjalna strefa na placu przed ratuszem (Hotel de Wille) zostanie otwarta 18 czerwca.

Codziennie, do 10 lipca, w godzinach 13-22 będą się tam odbywały konkursy, degustacje potraw czy animacje dla dzieci i młodzieży. Rozdawane będą też materiały promocyjne oraz zdjęcia z polskimi piłkarzami – czytamy dalej.

16 czerwca w ambasadzie Polski odbędzie się gala oraz spotkania prasowe „Od hydraulika do Lewandowskiego”.

Jak dalej czytamy, zaplanowano także kampanię wizerunkową. Ambasadorzy będą jeździć na rowerach po Paryżu i rozdawać ulotki, zachęcające do udziału w konkursie, w którym nagrodą główną będzie koszulka z podpisami polskich piłkarzy. W Radio France Bleu, które jest oficjalnym partnerem UEFA, przez tydzień będą emitowane 25-sekundowe spoty o Polsce i polskim pawilonie przed hotelem de Ville – czytamy.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin