Amerykanie i Niemcy coraz mniej ufają Facebookowi

dodano: 
29.03.2018
komentarzy: 
0

Facebookowi ufa coraz mniej osób, a ma to związek z kryzysem wizerunkowym, który spowodowały doniesienia mediów na temat firmy Cambridge Analytica – pisze portal digitaltrends.com, powołując się na informacje agencji Reuters.

Źródło podaje, że mniej niż połowa Amerykanów ufa portalowi Marka Zuckerberga w kontekście przestrzegania przez niego prawnych zapisów o prywatności. Z kolei 60 proc. respondentów z Niemiec – według sondażu opublikowanego w dzienniku Bild am Sonntag – uważa, że Facebook i inne media społecznościowe mają negatywny wpływ na demokrację.

Czytaj także: Facebook i ta nieszczęsna prywatność

Wyniki pojawiły się w kontekście listu z przeprosinami Marka Zuckeberga, który opublikowano w przestrzeni reklamowej kilku największych światowych pism – podaje digitaltrends.com. Wydźwięk opinii społecznej związany jest m.in. z doniesieniami o rozpowszechnianie fake newsów za pośrednictwem Facebooka w czasie ostatnich wyborów w USA – czytamy. (mp)

Źródło:

digitaltrends.com, Public trust in Facebook fades in light of privacy concerns, Eric Brackett, 25.03.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin