.

 

Andrzej Ogonowski rozstaje się z SMSAPI, ale będzie zewnętrznym konsultantem

dodano: 
11.12.2019
komentarzy: 
0

Andrzej Ogonowski w grudniu 2019 roku zakończył pracę w LINK Mobility Poland, firmie będącej właścicielem SMSAPI. Od 2011 roku obejmował tam stanowisko Head of Branding & PR, ale w samej firmie zatrudniony był od 2006 roku – najpierw jako programista, potem Product Manager. Dotychczasową umowę rozwiązano na mocy porozumienia stron, ale Ogonowski – „ze względu na długoletnią historię współpracy oraz obopólną troskę o markę SMSAPI” – będzie kontynuował pracę dla firmy jako zewnętrzny konsultant – informuje w oświadczeniu Wojciech Kaczmarek, Managing Director SMSAPI. Zakres usług jest jeszcze uzgadniany.

Firma wydała oświadczenie kilka dni po tym, jak PRoto.pl wysłało do niej prośbę o weryfikację informacji opublikowanych przez Ogonowskiego w poście na LinkedInie. Napisał on 8 grudnia 2019 roku, że po blisko 14 latach jego współpracy z SMSAPI nadszedł jej „nieoczekiwany koniec”. Post jest wciąż publicznie dostępny.

Post Andrzeja Ogonowskiego o odejściu, Źródło: linkedin.com/in/ogonowskiandrzej
Źródło: linkedin.com/in/ogonowskiandrzej

„SMSAPI jest wdzięczne Andrzejowi Ogonowskiemu za wiele lat wspólnej pracy i wysiłek włożony w zbudowanie jednej z najbardziej wyrazistych marek w branży marketingowej. Jednocześnie oczekuje osiągnięcia kolejnych sukcesów przy wsparciu Andrzeja” – napisał w opublikowanym później oświadczeniu Kaczmarek.

„Czternaście lat z jedną marką to dużo czasu i poświęcenia, więc niełatwo jest rozstać się z dnia na dzień. Tym bardziej cieszy mnie fakt ustalenia dalszej współpracy. Wspólnie z SMSAPI mamy nadzieję, że współpraca od nowego roku przyniesie obopólne korzyści” – podał tymczasem w wiadomości do PRoto.pl Ogonowski. Powodów napisania wcześniejszego posta obie strony nie komentują.

Nadzór nad całokształtem działań z obszaru marketingu i PR-u SMSAPI przejęła Maja Wiśniewska, od trzech lat zatrudniona na stanowisku PR & Content Managera.

Sam Ogonowski od 2014 roku prowadzi własną firmę Legendary.pl, w ramach której tworzy kampanie PR-owe i marketingowe dla marek. Jest uczestnikiem i prelegentem konferencji i spotkań branżowych, współautorem licznych artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”.  (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin