Anna Fotyga w ocenie PR-owców

dodano: 
20.02.2007
komentarzy: 
0

„Anna Fotyga ma nie tyle fatalny PR, ile nie ma go w ogóle” – mówi Piotr Czarnowski z agencji First PR na łamach magazynu Press. To nie jedyna negatywna opinia na temat wizerunku pani minister. W artykule Mateusza Sosnowskiego specjaliści ds. PR wymieniają szereg błędów wizerunkowych popełnianych przez Fotygę, takich, jak „nieufność przechodząca w syndrom oblężonej twierdzy, uleganie emocjom, brak umiejętności działania w zespole, a nawet tak prozaiczną rzecz jak brak uśmiechu”.
Adam Łaszyn, szef agencji Alert Media Communications, zwraca uwagę na atmosferę, która wytworzyła się wokół nominacji Fotygi. Jak czytamy w artykule, „powstała (...) matryca wizerunkowa: niekompetentnej działaczki partyjnej wywindowanej na eksponowane stanowisko przerastające jej możliwości. Fotyga i jej otoczenie nie zrobiły nic, by zmienić ten stan rzeczy”. Korespondent Die Welt w Polsce nazywa Fotygę „egzekutorem myśli Kaczyńskich”, a minister Stefan Meller poproszony o wypowiedź na temat PR jego następczyni stwierdził: „niestety nie mogę się wypowiedzieć. Nie wypada”. O złym wizerunku Fotygi pisze również Super Express, na łamach którego wypowiada się Piotr Tymochowicz: „pani minister zapomina, że odkąd objęła swój urząd, przestała być panią Anią z osiedla”. (jk)

Źródło:

Press, Egzekutor, Mateusz Sosnowski, 15.02.07, s. 59, Super Express, Minister Anna Fotyga postanowiła być elegancka inaczej, 20.02.07, s. 4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin