Anna Plocek z HealthThink do Mobilnych Badań

dodano: 
12.04.2016
komentarzy: 
2

Wraz z początkiem kwietnia br. Anna Plocek przeszła z HealthThink Public Relations do siostrzanej agencji eventów medycznych Mobilne Badania.

Na stanowisku Event Managera odpowiada za działania PR dla klientów: magazynu Dbam o Zdrowie czy Fundacji Dr.Max. Ponadto, zajmuje się autopromocją poprzez content management, zarządzaniem profilami w mediach społecznościowych oraz media relations.

Wcześniej, od początku sierpnia 2015 roku, w agencji HealthThink zajmowała stanowisko Account Managera. Od stycznia 2016 r. jako Project Manager w ramach ThinkGroup rozwijała  także platformę EgzaminyLekarskie.pl. Do grona jej klientów należeli: Unilever, Blue Medica czy Euro-Apteka. (ak)

komentarzy:
2

Zobacz także...

HealthThink poprowadzi działania komunikacyjne dla sieci aptek Aronia. Do zadań agencji należą...

Agencja poprowadzi działania PR i marketingu produktowego dla spółki sHealth w Polsce. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją mobilnego urządzenia EKG adresowanego do lekarzy rodzinnych...

HealthThink wesprze komunikacyjnie firmę Lentewenc, prowadzącą działania w obszarze organizacji międzynarodowych targów branżowych w formule B2B...

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
12.04.2016
10:16:09
Mariusz Dudziński
(12.04.2016 10:16:09)
Miałem okazję pracować z Anią - bardzo kompetentna i profesjonalna osoba. Powodzenia :)
12.04.2016
10:11:51
Bob
(12.04.2016 10:11:51)
Jeden z najlepszych specjalistów ds. PR i eventów - gratulacje!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin