ASICS wprowadza nowe logo

dodano: 
15.01.2021
komentarzy: 
0

W styczniu 2021 roku producent produktów sportowych ASICS poinformował o wprowadzeniu nowego logo. Zmiana związania jest z chęcią powrotu „do korzeni” oraz mocniejszego akcentowania filozofii „W zdrowym ciele, zdrowy duch”, która towarzyszy marce od początku istnienia (1949 rok).

Za stworzenie nowego logo odpowiada zespół projektowy ASICS. Znak ma odwoływać się do dziedzictwa marki i logotypu obowiązującego kilka lat temu. Znak opiera się na nowym foncie ASICS 3.0 (na rynku japońskim, skąd pochodzi marka, zastosowano font HIRAGINO SANS W7). Pod znakiem pojawia się napis „sound mind, sound body” (z ang. „w zdrowym ciele, zdrowy duch”) symbolizujący filozofię marki.

nowe logo

Nowe logo

stare logo

Stare logo

Nowe logo będzie eksponowane na wszystkich nośnikach marketingowo-reklamowych. Pozostałe elementy identyfikacji wizualnej nie uległy zmianie.

Przy okazji wprowadzenia nowego logo, marka rozpoczęła także nową globalną akcję charytatywną „#SunriseMind”. ASISC zachęcać będzie ludzi z całego świata do zwiększenia aktywności fizycznej. W ramach akcji setki sportowców, ambasadorów, pracowników oraz przyjaciół marki będzie podejmować o świcie aktywność fizyczną. Dodatkowo za każde selfie na kanałach społecznościowych, oznaczone hashtagiem #SunriseMind, ASICS przekaże darowiznę na rzecz organizacji charytatywnych, zajmujących się zdrowiem psychicznym w sporcie oraz wspierających osoby z zaburzeniami psychicznymi. Akcja prowadzona będzie przez rok. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin