.

 

ASUS z własnym działem PR

dodano: 
05.04.2016
komentarzy: 
1

ASUS rozwija w Polsce działy komunikacji i marketingu. Teraz firma sama będzie prowadzić działania PR. Kończy więc współpracę z agencją Monday PR.

Od 1 kwietnia 2016 roku za działania PR związane z telefonami, laptopami, tabletami oraz komputerami stacjonarnymi będzie odpowiadać Monika Mendygrał, która do tej pory skupiała się na produktach ASUS z grupy Open Platform. W ASUS Polska pracuje od 2012 roku. Wcześniej, w latach 2005-2012, była związana z agencją Multi Communications. Pracowała dla klientów z branży farmaceutycznej czy FMCG. Prowadziła działania komunikacyjne dla Centrum Medycznego LIM, a następnie Medicover oraz koordynowała kampanię „Warszawskie Ciepło” na zlecenie Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej i Vattenfall Heat Poland.

Komunikacją m.in. płyt głównych, kart graficznych, monitorów oraz rozwiązań sieciowych zajmie się natomiast Karolina Walczyk, która pracowała m.in. w agencji PR Manejo, gdzie obsługiwała takie firmy jak Intel, Gigabyte i iiyama. Ostatnio odpowiadała za komunikację Roberta Kubicy, Adriana Paska i Bartka Marszałka w firmie P1 Sports.

Nie zmieniają się dotychczasowi szefowie obu działów marketingu: Agnieszka Oware po stronie Open Platform Business Group i Adam Żelazko w System Business Group. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin