ATW Communications doceniona w konkursie Bulldog Media Relations Awards 2016

dodano: 
28.09.2016
komentarzy: 
0

Agencja ATW Communications w międzynarodowym konkursie Bulldog Media Relations Award 2016 otrzymała brąz w kategorii Best Special Event/Stunt za projekt „Dzień różowych inspiracji Carlo Rossi”.

Podczas wydarzenia, towarzyszacego wprowadzeniu przez markę Carlo Rossi nowego produktu, blogerki modowe prezentowały na wybiegu FashionPhilosophy Fashion Week Poland swoje autorskie stylizacje inspirowane kolorem różowym.

Bulldog Media Relations Awards to jeden z 5 programów Bulldog Awards - konkursu organizowanego przez amerykański branżowy magazyn Bulldog Reporter, w którym amerykańscy dziennikarze przyznają nagrody za projekty z obszaru PR, komunikacji i CSR - i jednocześnie największy pod względem zgłoszeń.

W skład jury tegorocznej edycji konkursu wchodzili dziennikarze takich mediów jak Forbes, USA Today czy The Washington Post. 

To nie pierwszy raz kiedy ATW Communications zostało nagrodzone w konkursie Bulldog Awards. W 2014 roku za działania komunikacyjne dla programu CSR firmy Danone „Podziel się Posiłkiem” agencja zdobyła srebro w Bulldog CSR Awards. (ak)

komentarzy:
0

Zobacz także...

Agencja odpowiada za działania PR I edycji Programu Grantowego ENERIS „Pomysły chroniące środowisko”, propagującego lokalne inicjatywy proekologiczne...

Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin