.

 

Audioriver z nową agencją

dodano: 
23.02.2012
komentarzy: 
0

Przetarg na obsługę public relations międzynarodowego festiwalu muzyki niezależnej Audioriver, który do tej pory obsługiwała Dobra Communications, wygrała tym razem agencja Allegro. Festiwal odbędzie się w drugiej połowie lipca 2012 w Płocku.

Do zadań agencji należy promocja II Konferencji Muzycznej Audioriver, trzydniowego festiwalu Audioriver oraz targów muzyki alternatywnej Rynek Niezależny. Będzie również odpowiadała za komunikację kryzysową oraz doradztwo sponsoringowe. Umowa ma charakter projektowy. Dobra Communications, która wspierała festiwal od edycji w 2009 roku, także brała udział w przetargu. Oprócz niej o budżet walczyła także Kostrzewa PR. Łukasz Napora, rzecznik prasowy Audioriver, spytany o powody podjęcia współpracy z nową agencją, stwierdził, że „raz na jakiś czas trzeba coś zmienić”, a w tym wypadku przeważyła „chęć odświeżenia spojrzenia na festiwal”.(es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin