Audyt Komunikacji Marketingowej, czyli ocenić wizerunek firmy i doradzić

dodano: 
19.12.2012
komentarzy: 
0

Ocenić dotychczasowy wizerunek firmy i wskazać obszary, w których można zoptymalizować działania komunikacyjne – tak w skrócie można określić zadania, jakie stawiają przed sobą uczestnicy projektu Audyt Komunikacji Marketingowej. Powstał on przy współpracy Instytutu Monitorowania Mediów, MillwardBrown SMG/KRC oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Oferta powstała z myślą o firmach i instytucjach, którym zależy na niezależnej ocenie i kompleksowym podsumowaniu efektów działań promocyjno-informacyjnych. Zespoły badawcze Audytu Komunikacji Marketingowej zapewniają również wsparcie badawcze i doradztwo dla firm, które dopiero wchodzą na rynek, opracowują lub modyfikują strategię komunikacyjną.

Instytut Monitorowania Mediów odpowiedzialny jest za analizy skuteczności komunikacji poprzez media, Millward Brown SMG/KRC bada wpływ działań i przekazów  na odbiór w grupach docelowych. Wnioski z badań wzbogacone są rekomendacjami specjalistów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Więcej o Audycie Komunikacji Marketingowej

Informacja promocyjna

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin