.

 

Awans trzech osób w Konkret PR

dodano: 
29.09.2017
komentarzy: 
0

We wrześniu 2017 roku agencja poinformowała o awansie trzech osób: Agnieszki Bemowskiej z działu Healthcare&Education, a także Katarzyny Frączkowskiej oraz Marceliny Rusiniak z działu Lifestyle.


Agnieszka Bemowska

Agnieszka Bemowska, dotychczasowa Account Executive (od lutego 2015 roku), objęła stanowisko Senior Account Executive. Będzie kontynuować swoje dotychczasowe obowiązki – poprowadzi działania z zakresu public relations oraz CSR w obszarze onkologii, neurologii i chorób rzadkich. Do jej zadań należy również opracowywanie i realizacja komunikacji wewnętrznej firm farmaceutycznych oraz stowarzyszeń pacjentów, a także planowanie, organizacja oraz ewaluacja działań medialnych, kampanii społecznych oraz wydarzeń specjalnych.

Bemowska jest związana z Konkret PR od września 2013 roku – zaczynała jako stażystka, sukcesywnie awansując. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej SWPS. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyła jako reporterka rozgłośni Radia Kampus oraz jako stażystka w agencji Core PR.


Katarzyna Frączkowska

Account Executive Katarzyna Frączkowska po awansie pełni funkcję Senior Account Executive. W Konkret PR pracuje od lipca 2016 roku i zajmuje się realizacją działań public relations dla klientów z branży lifestyle. Po awansie będzie – jak dotychczas – prowadziła działania komunikacyjne oraz eventowe dla marek Converse oraz Merrell.

Przed dołączeniem do agencji Frączkowska związana była ze Snow PR (od 2011 roku), gdzie pełniła stanowisko Account Executive i Event Specialist. Współpracowała też z Amnesty International przy realizacji kampanii „Broń Pod Kontrolą”. Jest absolwentką europeistyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz nauk politycznych na Uniwersytecie Sussex w Wielkiej Brytanii.


Marcelina Rusiniak

Marcelina Rusiniak, która od października 2015 roku pełniła funkcję Junior Accout Executive, w lipcu 2017 roku awansowała na stanowisko Account Executive. W dziale Lifestyle odpowiada za działania PR i komunikacyjne klienta z branży wnętrzarskiej, w tym za media społecznościowe.

Przed dołączeniem do Konkret PR była związana z agencją Evolution PR, gdzie m.in. współorganizowała pokaz mody BOHOBOCO i pomagała w organizacji eventów dla klientów z branży kosmetycznej. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz zarządzania i marketingu SAN.

Konkret PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.

(bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin