Awanse i nowe osoby w Weber Shandwick

dodano: 
07.02.2007
komentarzy: 
0

Agnieszka Szmit, konsultantka z ponad sześcioletnim doświadczeniem w PR, awansowała na stanowisko Account Directora. Agnieszka Bąk – z pięcioletnim stażem w branży public relations – została natomiast promowana na stanowisko Account Managera.
Szmit odpowiada za obsługę wszystkich klientów finansowych Weber Shandwick: MasterCard, Polskiej Izby Ubezpieczeń i dwóch nowych, z którymi agencja jest w trakcie podpisywania umów. Agnieszka Bąk specjalizuje się w konsumenckim PR, w ramach którego obsługuje m.in. Nespresso, nowego klienta agencji.
Na początku lutego do zespołu Weber Shandwick dołączyła także na stanowisko Account Managera Alicja Górka. Wcześniej była ona PR Managerem w agencji K2 Internet.
Od stycznia nowym Account Executivem jest Michał Pełczyński, który ma za sobą półtora roku pracy w agencji Mmd, a obecnie zajmuje się obsługą ExxonMobil. Nowi konsultanci wzmacniają zespół komunikacji korporacyjnej i finansowej.
Łącznie w warszawskim biurze Weber Shandwick pracuje obecnie 11 konsultantów, którzy obsługują 11 stałych klientów. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin