.

 

Awanse w Solski Burson-Marsteller

dodano: 
17.08.2009
komentarzy: 
0

Sabina Figarska objęła stanowisko szefowej działu Brand&Healthcare PR w agencji Solski Burson-Marsteller, a Katarzyna Wojtuś i Anna Włodarczyk – awansowały na account executive’ów w tym dziale.

Sabina Figarska pracuje w agencji od sierpnia 2008 r., koordynowała m.in. działania komunikacyjne dla marek KFC i Pizza Hut. Figarska przejęła kierownictwo działu od Zofii Kurek-Maciejewicz.

Katarzyna Wojtuś od blisko roku pracuje w agencji. Dotychczas sprawowała stanowisko junior account executive’a w zespole Brand&Healthcare PR. Prowadziła działania dla takich klientów agencji, jak Burger King, KFC i Pizza Hut.

Anna Włodarczyk działa w Solski Burson-Marsteller od roku. Dotychczas sprawowała stanowisko junior account executive’a w zespole Brand&Healthcare PR. Zajmowała się takimi klientami, jak Dilmah i Henkel. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin