Badania opinii publicznej w kryzysie

dodano: 
01.07.2010
komentarzy: 
1

Błędy w sondażach wyborczych dotyczących pierwszej tury wyborów prezydenckich wpędziły instytuty badania opinii publicznej w kryzys wizerunkowy- czytamy na łamach miesięcznika Press.

Potwierdzają to Jerzy Ciszewski oraz Adam Łaszyn. „Branża badawcza powinna teraz prowadzić więcej działań PR, a w przyszłości tłumaczyć zleceniodawcom, na czym polega metodologia badań” – mówi Łaszyn. Z kolei firmy zapowiadają korekty w metodologii badania. (bs)

Źródło:

Press, RYD, Zła opinia o badaczach, 01.07.10
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
02.07.2010
16:15:30
M_Siejewicz
(02.07.2010 16:15:30)
„Branża badawcza powinna teraz prowadzić więcej działań PR, a w przyszłości tłumaczyć zleceniodawcom, na czym polega metodologia badań” - mówi Łaszyn. Genialne. Jak mogłem do tej pory na to nie wpaść...?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin