Badanie działań PR w branży motoryzacyjnej

dodano: 
30.08.2005
komentarzy: 
0

Agencja PR ITBC Communication oraz Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar rozpoczną we wrześniu badanie działań public relations w branży samochodowej. W ramach badań dziennikarze zajmujący się tematyką rynku samochodowego otrzymają ankiety z pytaniami dotyczącymi oceny PR-u firm samochodowych w roku 2004. Do ankiety dołączona będzie tabela, która pozwoli na stworzenie rankingu firm według jakości prowadzonych przez nie działań public relations zdaniem dziennikarzy.

Wyniki badania będą przedstawione prasie oraz firmom motoryzacyjnym w październiku tego roku. „Zaangażowaliśmy się w ten projekt z uwagi na to, że powinien on dać firmom informacje zwrotną o tym, co robią dobrze, a co mogą zrobić lepiej. Uważne spojrzenie na własne działania i na to, jak są odbierane na zewnątrz jest szczególnie ważne właśnie teraz, kiedy efektywność działań w tej branży ma bardzo duże znaczenie. Jeśli projekt spotka się z dobrym przyjęciem dziennikarzy i firm chcemy takie badanie przeprowadzać cyklicznie, co roku” – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes Samaru. „Chcąc dobrze się komunikować – a jest to przecież istotą działań PR – trzeba się najpierw dobrze poznać, zrozumieć potrzeby i oczekiwania obu stron. Jesteśmy niezmiernie ciekawi tego, jak wypadnie konfrontacja oceny działań PR przez osoby i firmy, które je realizują, z tym, jak faktycznie odbierają je dziennikarze” – mówi Jacek Jakubczyk, dyrektor zarządzający ITBC Communication.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin