Badanie społecznej odpowiedzialności mediów

dodano: 
28.05.2008
komentarzy: 
0

Szanowni Państwo

28 maja rozpoczęło się ogólnopolskie badanie zatytułowane „Społeczna odpowiedzialność mediów w systemie gospodarki rynkowej”. Jest to pionierskie przedsięwzięcie, mające na celu charakterystykę roli mediów w kształtowaniu życia społeczno-ekonomicznego oraz poznanie opinii środowiska dziennikarzy i specjalistów ds. PR na temat zmian prawa dotyczącego radiofonii i telewizji. Aby wziąć udział w tym projekcie, należy kliknąć link do wirtualnej ankiety.

Badanie jest poufne i anonimowe, a jego wyniki będą prezentowane w postaci statystycznego zbioru danych, przez autora tego przedsięwzięcia dra Krzysztofa R. Nowakowskiego, pracownika Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Wypełnienie przez Państwa kwestionariusza jest szczególnie ważne dla realizacji pierwszego w Polsce, tak dużego naukowego projektu, dotyczącego odpowiedzialności w komunikacji społecznej. Link do ankiety będzie rozsyłany pocztą elektroniczną przez poniżej wymienione organizacje. Gdyby Pani/Pan otrzymał tę wiadomość kilkakrotnie, proszę tylko raz wybrać połączenie z wirtualną ankietą. Można mieć pewność, że system komputerowy zachowa Państwa odpowiedzi, bez potrzeby kilkakrotnego ich wysyłania.

Partnerami badania są: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Instytut Monitorowania Mediów, Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Oddział Warszawski Stowarzyszenia Dziennikarzy Rzeczpospolitej Polskiej, Portal PRoto.pl. Organizacjami wspierającymi są: Uniwersytet Warszawski, Telewizja Polska SA i Polskie Radio SA.
 
Uprzejmie dziękuję za czas, jaki Pani/Pan poświęci na udzielenie odpowiedzi.
Z wyrazami szacunku, dr Krzysztof R. Nowakowski.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin