Balmain z nowym logo

dodano: 
07.12.2018
komentarzy: 
0

Francuska marka Balmain zaprezentowała nowe logo, które stworzył dyrektor kreatywny Olivier Rousteing – podaje harpersbazaar.com. Nowy znak „splata litery B i P w jedną, co jest nawiązaniem do Pierre'a Balmaina – założyciela marki – a także do Paryża” – opisuje źródło.

Rousteing, autor logo, powiedział, że lepiej prezentuje ono dzisiejszą markę, ale jednocześnie oddaje hołd jej przeszłości. „Nie chcę burzyć tradycji czy łamać zasad tylko po to, żeby je łamać. Ale czasy się zmieniają. Balmain jest obecnie szybko rozwijającą się marką, która wykorzystuje nowe media, żeby komunikować się z odbiorcami na całym świecie” – źródło cytuje wypowiedzi Rousteing'a.

Dalej czytamy, że nowe „B”, które zostało stworzone w „eleganckim monochromatycznym stylu”, odzwierciedla też projekty Pierre’a Balmaina z połowy wieku. Rousteing podkreślił, że istotne było dla niego, aby logo nawiązywało do historii marki, ponieważ „żeby móc iść naprzód, najpierw trzeba wyjaśnić, skąd się przybywa”.

„Jestem zadowolony z tego, co stworzyliśmy: współczesnego, prostego i śmiałego logo dla historycznego domu mody, któremu udaje się zachować dziedzictwo oryginału, dając jednocześnie wyraźnie do zrozumienia, że reprezentuje francuską markę luksusową w nowoczesnej erze” – czytamy w źródle komentarz Rousteing'a.

Poprzednie logo, źródło: facebook.com/balmainparis

(pp)

Źródło:

harpersbazaar.com, Balmain unveils its new logo, 04.12.2018
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin